fredag den 22. februar 2013

Ups ... tidsmaskinen gik igang ... samt et eksperiment


Efter at ha tjekket kalenderbogen talrige gange i ugens løb stod jeg idag i venterummet hos min gode psykiater Steen

Sidste gang glemte jeg besøget og det har taget mig 4-5 mdr at bestille en ny.
Det er Hr. Parkinson der driller.
Han fik ikke den medicin han havde brug for, så hans funktionsniveau var ringe
Da han endelig fik modet til at kontakte sine neurologer og fik en ekstra tablet om dagen
så er hans funktionsniveau
såå godt som normaliseret en del af dagen

Note til mig selv:
Det kan lære mig at være mere opmærksom på ham og gi ham lidt omsorg

Nu tilbage til tidsmaskinen -
som gik agurk
Efter at ha været i Venterummet i 20 min
hev jeg kalenderbogen frem
Jo der stod skam 'psyk' på dagen
fredag
den første marts
Steen plejer at være såre præcis

Jeg spurgte en MedVenter
om dagens dato?

Jeg kan til alle uvidende tidsrejsende
oplyse det er IKKE den FØRSTE MARTS i dag!!! 




De to billeder er et eksperiment
How to make a pizza spinata
Kan kopieres ;-)

Rå pizzadej i rulle grov
flødestuvet spinat i frostkugler
skivede champignon
cherry-tomater
rå løg
krydderier

Den laves og bages og spises
smager ret godt
nemt

Ost havde jeg ikke
men tror det ka være godt

Prøv det bare :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar