torsdag den 27. november 2014

Back from Black

Hjemme fra 3 mdr indlæggelse på PSYK afd.

Som at komme fra en blomme i en skal med al liv indenfor uden krav og ud til virkeligheden med alle krav. Bare indkøb og madlavning er megaudfordringer selvom overliggeren er lagt på jorden.

I mandags blev jeg udskrevet og først idag torsdag slapper jeg af. Nu er medicinen hældt op til de næste par uger. Det har taget 4 dage at få det rette hjem.

Det er de ydre faktorer.

Noget andet er de indre.
Hvordan finder jeg livsglæden igen?
Kommer den langsomt af sig selv?
Eller kan jeg selv aktivt gøre noget?

Jeg er fysisk udmattet ved ikke rigtig af hvad, men går en tur daglig/verandaen dag

I morgen drager jeg ud og fejrer mig med drengene,svigerdøtre og børnebørn.
Det er livsglædegivende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar