fredag den 15. marts 2013

Når man både TØR og så GØR .....


Hvor er livet så enkelt

Angst er en forfærdelig Herre at ha i huset
han indhyller alt i et uigennemtrængeligt slør
At TURDE sætte sig op mod ham og GØRE frigør  en hulens masse energi
Det er det jeg skal huske

Jeg FATTER ikke 
at det kan være så svært at HANDLE
sig ud af sløret

Min erfaring er at det hjælper
 at få sat ord på alt det der falder mig ind angsten kan handle om
Det er jo sådan gearet for mig
at Angsten gemmer sit reelle ansigt
bag hvadsomhelst
så jeg egentligt slet ikke ved hvad der udløser det

I går fik jeg snakket med en søn, en veninde
og
Bilen er hevet ned fra Karussellen
og til morgen ringede jeg til
min mekaniker der nu sørger for 
ALT
Jeg skal bare aflevere bilen

En masse andet fra Karussellen kom også ned
men det er så afgjort bilen der denne gang
udløste panikken

Det er ikke altid det er så konkret en ting 
snarere tværtimod

Håber det er nok for nu 


Dette er Stillitser der valgte at aflægge foderbrædtet visit til morgen

2 kommentarer:

  1. Seje Siffe !
    jeg er fuld af beundring for dine evner for at handle, for at ændre og for dit mod.
    Og jeg nyder du skriver så ofte her inde :)

    SvarSlet
  2. Tak Miri det føles bare ikke altid sådan

    ...og jeg nyder dine kommentarer takker ;-)

    SvarSlet