lørdag den 26. maj 2007

Pinsevejr .... og med på "bølgen"!

Jeps! Gråvejr fra morgenstunden. Lige vejr til strikkeri. Dejligt. Indimellem vaskes der tøj og Hoover her hjælper med tørringen ;-). Han står foreløbig i garagen og arbejder, men forventes at komme i kælderen når sønnerne en dag er hjemme sammen. Hoover er for tung for teenageren og mig at bakse ned ad trappen.Indedagen nydes. Jeg har en masse strikkerier igang. Der sorteres i UFO'erne og dem er ikke er noget værd, yldes op og nye projekter planlægges og frister.
Med pakkeposten kom den anden dag denne strikkebog. Der er flere gode opskrifter i - nemme og hurtige. Den skal jeg nok blive glad for.

Jeg har strikket et bomuldstæppe af rester. Det er ikke helt færdigt, og det bliver det heller aldrig. Det bliver til et "Bølgetæppe" i stedet for. Jeg vil da osse være med på Bølgen";-)
Jeg kunne ha valgt et andet link, for der er rimelig mange der hækler/strikker bølgetæppe. Jeg tror jeg vil starte med et mindre eet til niecens baby2 der kommer til oktober. Så jeg har lidt tid, samt mon ikke det kan gå for "babyting" i KAL2007?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar