lørdag den 11. august 2007

Planer, Projekter

Nu er det tilladt at investere i større eller mindre Garnprojekt eller en anden Godbid - der lokker. Altså af den ikke spiselig art.

Dvs de første 5 kilo + lidt gram - er smidt rundt omkring her på Planeten og i Holbæks stræder. Og det fra den 5.7.07. Jeg er tilfreds. Ingen ekstra anstrengelser kun maden.

I min søgen efter trøjen fra Forbrydelsen faldt jeg indenfor hos Gudrun Sjodén. Der ville jeg gerne gå i reservat et par dage og tømme hylder eller hvad nu ..... lige mig.

Onsdag skulle Veninden til Berlin på MC'en
- sammen med vennerne.
Så lille Meta har været her siden tirsdag aften. Jeg har opgivet at tage billede af dem alle tre på tur - men her er eet af dele af de tre. De er ikke lige sådan at få samtidig.


Planen går stadig stille og roligt. Jeg pakker dagligt en pose - stor eller lille - til bortkørsel fra Planeten. Jeg kører ikke væk dagligt (endnu) - så nu er garagen snart fyldt igen. ..... og imens vokser græsset!

Mange af de bøger jeg har sat til salg erallerede blevet efterspurgt. Men det havde jeg af en eller anden grund IKKE taget med i mine beregninger. Der skal jo svares på emails, puttes i kuverter, modtages penge på den ene eller anden måde, postes på posthuset .... osv. Det har liiige sendt Sneglen på en ekstra tur rundt i Universet uden jordforbindelse.
Puuuuhaaa det er svært.
Så lige nu springes alle Pensummail's over - til besvarelse en anden dag. Måske er det nemmere bare at forære bøgerne væk!


Nå men lidt strikkerier bliver det da til. Senest en filtet Håndtaske. Den er OK. Men jeg er sjældent tilfreds med det jeg laver - hvis det da ikke lige er til en anden ;-)
Den er kun strikket i enkelt garn og er derfor blevet lidt *tynd*. Der "burde" et syet for i - men det kommer der ikke for det gider jeg ikke.

Der er også røget en del sokker af pindene. Foruden disse og et par med hulmønster. De røde er strikket således at de er ekstra tykke - selvom garnet er tyndt. De er også utrolig elastiske. Opskriften er fra "One Skein Wonders". En bog der absolut kan anbefales.

Desuden svæver der en del UFO omkring - mon ikke de vil lande på et tidspunkt så jeg kan få dem færdige? Et hæklet Bølgetæppe, et strikket Bølgesjal, et SiksakTørklæde, forskellige monteringsarbejder og en del Blok(eringer)! (Tjaa hvad hedder det i flertal?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar