søndag den 2. september 2007

HuLuBuLuh ... Siffe... Hvor du henne?

... jamen jeg er da lige her ..
.... jeg strikker strømper og tager på ture til Næsset.
Besøger min(e) Kærlighed(er).
Ja - nu er der 2 på bedding ;-)
- Altså små søde sommerhuse, der kan rumme en Snegl med Garn.
Og selvfølgelig 2 hunde.
Teenageren forlader jeg trygt på parcellen i Holbæk.
Han synes det er sejt Mor flytter hjemmefra.
Mener bestemt hun er gammel nok til at klare sig selv.
Han et ligefem begyndt at interessere sig for madlavning og vælger suverænt retterne der serveres - og tilberedt egenhændigt af Teenageren!
Vi har sågar fået hjemmelavede fiskefrikadeller med kold kartoffelsalat!
I det mindste en udvidelse af mit madrepertoire.
Nå, men nu er det altså tid til Næstur.
Kryds lige fingrene - at kærligheden holder efter et nærmere eftersyn.
Samt ved Bankbesøget i morgen.
Lad nu bare brikkerne falde på plads og passe sammen.
Det ku' jeg godt bruge ;-)
HYG jer på en Søndag.

2 kommentarer:

  1. Hejsa & undskyld; men jeg har altså trang til at prale lidt. Åben denne adresse:
    http://www.dr.dk/Regioner/Sjaelland/Weekend

    Og husk så pumpgunen med i banken,
    går det godt, hsr du ingen økonomiske problemer, går det galt har du heller ingen.
    På den anden side du må heller glemme overtalelsesmidlet, for så kan du ikke passe bloggen, og det vil være noget bæh. Pøj pøj

    SvarSlet
  2. Hej Rimkoger - det kan jeg da godt forstå du praler af - jeg vil forsøge at høre dig de næste par søndage -
    det er absolut tilladt at prale
    KH Siffe - der er ved at lade pumpgunnen til i morgen ;-)

    SvarSlet