søndag den 21. oktober 2007

Søndagssummen...Lad bare Kaos slippe fri ;-)

Sol, døde fluer, kølighed ... efterår... For at få orden må Kaos herske en tid! Inde som ude. Efteråret er tiden for nedbrud, alt falder sammen og undergår i løbet af vinteren en forvandling. Foråret bringer så det nye med sig.

Sådan er mit liv pt.

Papirerne på mit nye hjem er ankommet. Og underskrevet. Nu starter nedbruddet af nuværende planet. Den 15. november er det nye univers åbent. Kendt som Kærligheden.

Samler mig til flytningen. Sønnens kammerat er flyttet ind på 1.salen. Først i hyblen, men så fandt gutterne på at ville ha' mit værelse/kontor til Pokerstue!
Nå!
Så i løbet af 2 timer blev rummet tømt. Med SiffeSelv som forvirret midtpunkt. Rimeligt sorteret .... hmmmm.... Sat i hhv garage og mine stuer nede.

Så nu er der et malerhjørne, garnhjørne og et kontorhjørne! Med lille sti i mellem. Her er mit liv nu. Det koges ind til 40 kvm, plus lille smule plads i garagen. Så der er blus under kogekarret.

Egentlig lever jeg godt.

Mine nætter er igen befolket af mareridt. Urystelige, så de følger mig om dagen. Men jeg ved det er brydningstiden der afstedkommer dem. Denne tillid til at det vil ændre sig når først jeg er på plads er god. Den tillid forsøger jeg at bevare.

Maleriet er rart. Mellemsønnen synes nu billederne er meget mørke. Og ja det er de. Men så skulle han bare se mig indeni ;-). Nu kommer mørket ud, mens jeg søger efter lyset. Og troen på lyset kommer, kan jeg bevare, mens jeg maler.

På pindene er en islandsk stjernetrøje a la Sofie Gråbøl i forbrydelsen. Dog kun med en enkelt række stjerner. Jeg gør mig ikke som stjerneskud!

Hav en forsat god søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar