søndag den 4. november 2007

Anticonception!

.... er nu mange ting.
Her ses Model Hundeleggings.

For at forhindre ubuden hvalpeinvasion på Planeten - ses her prototypen på en hundedragt - ret hurtigt gimpet sammen i et stykke strækstofrest fra kludeposen.


Frida er ligeglad. Albert glad. Han forstår jo ikke hvad der hindrer ham i hans bedrifter. Nu kan de indimellem hans bedækningsforsøg lege sammen. Så 'no more' hundeglam eller piv på Planeten.

Glæder mig til han er udmattet. For det er jeg!

Gode hunderåd modtages. Overvejer kraftig en hundepension. Men mangler kendskab til en god een i nærheden. Det er jo ikke hvemsomhelst der overlades Frida eller Albert. Det handler jo om tillid.

6 kommentarer:

  1. Hej

    Har i overvejet kastration af hanhunden eller sterilisation/p-piller til hunhunden ?

    mvh Lotte

    SvarSlet
  2. Jeps - men jeg vil gerne ha' hvalpe når Frida er gammel nok og det skulle hun ære ved næste løbetid om ca 8-9mdr. Dyrlægen frarådede P-piller - men jeg tror vi ta'r en ny snak.
    Tak for ordene.

    SvarSlet
  3. Jeg syntes de er rigtig fine - og sjove.
    Hvis også de er effektive er det en elegant løsning.

    SvarSlet
  4. Hej Charlotte
    Jamen de er utrolig effektive og hurtige lige at vippe af bagdelen når hun luftes.
    Det har skaffet en del mere ro på Planeten.

    SvarSlet
  5. Hi hi, hvor er han sexet. Min lille hunhund villa da fløjte lystigt:)) Men hun får altså ikke lov:)

    SvarSlet
  6. Hej Hanneb - jeg må altså skuffe dig og hunhunden med at det er Frida der er afbilled og ikke Albert. Han har alt for travlt med at stønne og gispe.
    Men der er altså faldet mere ro på nu mandag aften. Systemet med bukserne virker. Måske skulle jeg overveje at lave et par til ham ;-)
    Sådan lidt Unisex.

    SvarSlet