søndag den 23. marts 2008

Påskedag i Solskin på flere niveauer.

Vågnede klokken 7! Og var VÅGEN og ved godt mod. Det er sørme år siden. Så kaffe blev nydt i morgen solen.

Dagen er gået rigtig godt. Lammesteg med grillede kartofler, salat, feta, oliven, maser af hvidløg, kage med chokolade, valnødder og glasur. Alt lykkedes - ikke i gasovn - men i min lille bordovn. Det køkken skal nok bli godt.

Chefen var dog syg, men insisterede på at ville vise kæresten frem. Teenageren kom alene og var hundesulten. Studenten sov her og var 'praktiske gris' om formiddagen.

Det eneste spil vi havde var Danmarksspillet - de spillede i hold mens jeg strikkede og forsøgte at være vågen.

Dagen er gået meget bedre end jeg har turde håbe. Jeg holdt mig vågen, men har tænkt mig at flade voldsomt ud - enten med strik og TV eller bare sofaslængerier og en GodnatBog.

I morgen tager jeg opvasken. Her er ryddet op. Her er rart. Jeg ku være mor igen. Men glemte selvfølgelig at ta billeder. Men de er i mig.

6 kommentarer:

  1. den perfekte beskrivning på familieidyl.
    fortsat god påsk.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Det låter som en riktigt go dag. :)
    Jag har blivit inspirerad av dig så i morgon ska jag ladda min steg-räknare med nytt batteri. Får se hur långt den räknar första dagen.
    Ha det gott!
    Varma hälsningar från Sverige.

    SvarSlet
  3. Sikke det emmer af kærlighed og afslappethed - det er sg da lykken

    SvarSlet
  4. Det kunne være en beskrivelse af vores påskesøndag, dog var kagen byttet ud med citronfromage...nu er her stille igen og opvasken er næsten væk... :)

    SvarSlet
  5. Frida - TAK skal du ha' i lige måde

    AnneLie - Jamen det er da dejligt at kunne inspirere hverandre - jeg vil kigge ind til dig og se hvordan det går ;-)

    Mire - Tak skal du ha - søde

    Shabby - Der var både det ene og det andet - superdejlig dag

    Jette - Citronfromage er dejligt - men det lykkes mig ikke at fremstille en magen til min mors! Men måske skal jeg forsøge igen og Opvasken? - den står desværre endnu ;-)

    SvarSlet