søndag den 16. marts 2008

Rævestolt - er jeg! Eller LÆS & FORSTÅ

Garn: Løve Greenland 481 g
Pind: nr 6+7
Opskrift: SøndagTillæg 2007 nr 40
HOT eller NOT: Forhåbentlig HOT hos Svigerdatteren.



Denne sag har været undervejs siden efteråret 2007. Dette er vist 3.udgave.
1.udgaven var til SiffeSelv i en størrelse med en masse XXXXX'er. Trods det var den absolut ikke klædelig. Ærgeligt da jeg kan li' trøjen. Så lå den der og led inden jeg forbarmede mig, pillede op og lavede den længere - men det hjalp heller ikke.

Nu er den så for tredie gang, yllet op og genskabt som en Påskegave til Svigerdatteren. Lidt sent ude - foråret nærmer sig jo - men ifølge vejrudsigten bliver det jo koldere den næste uge - så mon ikke den bliver bare lidt positiv modtaget?

Jeg er stolt fordi det er lykkes mig at følge en opskrift og få et rimeligt produkt ud af det. Jeg har svært ved at læse og forstå en opskrift nu, men kan altså godt. Så der er stadig håb forude. Det ligner da en trøje ;-) (og ikke mindst - det batter på GarnUD-regnskabet!)

4 kommentarer:

  1. Wow den er dælme flot Siffe :):) Jeg elsker den slags trøjer!!

    SvarSlet
  2. Jeg tror svigerdatteren bliver lykkelig - for den er for lækker :-)

    SvarSlet