fredag den 28. marts 2008

VandbøffelBilleder

Så er Vandbøflerne indendøre - med hjælp af Veninden! (De er knap så slidte som det synes på billedet - det er genskin fra blitzen)





Tak for jeres søde rare positive lunende kommentarer på sidste par indlæg. Jeg har læst med hjertet men er fuldstændig udmattet (;-)) af at slæbe på Vandbøfler og Gamle sofabæster! Og det efter en længe behøvet snak i Kbh. med min dejlig psykolog Lars.

Hmmm selvfølgelig måtte der trøstegarn med hjem - turkis alpakka til et KAL 2008 - svensk Tørklæde! Billede af det i morgen - altså garnet - ikke tørklædet ;-)

Jeg nåede at få orden før X-factor. Skrev jeg 'jeg'? Jeg mener selvfølgelig Veninden. Hun fik lige støvsuget, flyttet glasskab, vasket op .... og var hun her en 3 kvarter sådan cirka? Tjaaa vi fik osse tid til at drikke HasselChokoladeThe fra min Påskeven. Selv KaffeSøsterSiffe fik drukket sin the.

Og så kørte jeg Veninden hjem - kl ½ syv - hun sku nemlig ha gæster klokken 7 til spisning og sku da lige handle først! Fik jeg nævnt jeg hentede hende fra job?

Suk (dyyyybt) .... hun er fantastisk altså!

Hmmm ... det var meningen dette kun sku være et kort indlæg .... og nu slutter jeg altså for jeg skal se slut på X-Factor! Jeg slænger mig lige på en Vandbøffel ;-)

1 kommentar:

  1. Jeg kom lige forbi her hos dig. Dejlig blog du har her. Jeg vil kigge ind oftere. God weekend til dig.

    SvarSlet