søndag den 27. april 2008

Hvad der venter....

1311 poster står der.

Det er hvad jeg endnu ikke har læst - på diverse blogs - i disse computer-down-tider. Endnu overlever jeg med den til dels larmende blæser. For hvordan skal jeg dog undvære Nettet en tid mens Bæstet er til reperation?

Jeg har ikke mod på selv at udskifte blæseren. Endnu.

Jeg tror jeg vil forsøde dagen med at læse et par blogs - indtil Bæstet blæser hjernen helt ud ;-)

Ellers ville jeg bare sige GodMorgen til Jer alle! - Endnu en Søndag truer!

2 kommentarer:

  1. Kære Siffe
    Er du helt sikker på, at den ikke bare trænger til en rensning. Der kan sætte sig utroligt meget støv og skidt på sådan en, men det meste kan fjernes med "et par" vatpinde.
    Kærlig hilsen
    Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne jamen det kan da godt være det bare er det. For den bliver ikke for varm - den larmer bare - så JEG ikke gider høre på det så længe - ;-)
    På en måde virker Bæstet uanfægtet. Jeg vil forsøge mig med en form for afrensning. Der var osse een der nævnte en støvsuger ;-)
    Måske en Søndagstjans?

    SvarSlet