tirsdag den 8. april 2008

Planer for udeliv! ..... eller ..... På den ene side ......

I går fik jeg besøg af Tømren. Vi snakkede *mine Planer om Terasse*. Han var god til at lytte og forstå mine tanker.
Bagsiden af huset som vender mod det meste af haven og som er dækket at sol morgen, formiddag og ud på eftermiddagen. Der skal strække sig en Terasse langs med hele huset fra Anneks og rundt om gavlen af huset. Ved Gavlen skal der indrettet et udendørsbrus og krog til Bord mm. Engang med tiden skal der tilføjes et Gæstehus(eller Atelier til mig) til drengene. Det er på nordsiden af huset over mod *Frugthaven*. Brusebadet bliver rammet ind af Taksen og Brændely samt evt Pileflethegn. Svingdøre mod Terassen. Indtil Gæstehuset/Atelier bygges skal der være espalier med Clematis, Roser eller Kaprifolier.

Ved Anneks og Garage - på bagsiden bygges et halvtag til havemøbler om vinteren, trillebør, krukker ogsåvidere - også dette kommer til at få trægulv således jeg kan *køre* tunge blomsterkrukker uden at skulle bære dem.

På denne side af huset kommer der altså mindst 50 kvm Terasse - Mon ikke det er nok ;-)?

Det var *den ene side* .... lidt mere om *den anden side* senere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar