onsdag den 30. april 2008

Stegeso og Teenagerier....

Åbenbart har samtlige i Staden købt Römertoph her til St Bededag. I samtlige isenkram og stormagasiner var de udsolgte netop inden jeg arriverede! Hvad ligner det?

Nå men i Kop & Kande er der god service så der ankommer en original i ler som jeg så kan hente fredag! Glæder mig.

Teenageren fik fri i dag fra CivilTjenesten og vi fulgte op på vores spise-ude-mor-betaler-succes fra i fredags. Nu er McDonald's heldigvis yt - så vi gik til den økologiske sanwichbar som jeg selv regelmæssig får gode sager fra. Han har små borde og Teenageren faldt totalt for hans hjemmebagte økologiske sanwich - med f.eks chilipølse og spæd spinat. Dertil fik moren en caffé latte og sønnen en økologisk saft af æble og solbær. Teenageren bestilte *same place same time next Friday*. Så måske er han ved at ændre madvaner ;-)

Jeg undlod at være pinlig dvs ingen foto og ingen rørtheds-tårer - men knus og kram fik jeg dog - og gav mangfoldigt tilbage ;-)

1 kommentar:

  1. Øv..Nu var du lige i stegeso humør.
    Dejligt med sådanne møder :-)

    SvarSlet