søndag den 20. april 2008

Trods Støjgener....

... et lille pip fra Planeten.

Maskinen larmer stadig - det er 'blæseren' der er gået. Så ikke noget med lange surferture på Nettet før Siffe får sig taget sammen til et visit hos PC-doktoren.Men en lille tur på Planeten er vel ok.

Men egentligt så sker der bare det at jeg nyder tiden IRL (in real life) i stedet for:
Jeg tegner og beregner Terrasse-projektet.
Jeg strikker på mit runde sjal fra Elizabeth Zimmermann.
Jeg leger med 'the dogs'.
Jeg nusser i haven og klipper en gren hist og pist.

Men bedst af alt:
Jeg holder AmbassadørTræf - dvs alle sønnerne har været hjemme og vende. Uden at skulle slæbe flyttekasser, ordne bil, male hus osv.
Men sætte sig til bords og nyde godt af mors mad, slumre på en Vandbøffel og spille bold med 'the dogs'.

Hav det nu godt i Blogland. Kigger forbi jer når maskinen er iorden igen!

7 kommentarer:

  1. Jeg lige kommet hjem fra en cykeltur i den smukke, smukke skov.Åbner lige computeren også er du tilbage!!! Dejligt at høre et nok så lille pip fra Kærligheden.
    Det lyder som om du trives, men savner dig nu her i blogland:-)

    SvarSlet
  2. Der er ingen af drengene, der er friske på at udskifte blæseren/køleren? Jeg gjorde det selv for et par år siden, og det var slet ikke svært..... :-)
    KH Julie

    SvarSlet
  3. Losarinas mor: Ja vejret er da fantastisk dejligt og jeg glæder mig osse til at komme tilbage hertil. Savner de daglige positive input. I er jo blevet mine nye 'kolleger' - på en måde. ;-)
    Blogvenner - kan man jo osse kalde det. Men jeg savner nu at ha' kolleger - det samvær har altid givet mig meget.

    Julie: Jo den ældste af sønnerne ku nok godt - men det er vist snarere mig der ikke kan overskue det ;-)
    Han sad og vendte og drejede den da han var her - men da havde vi ingen blæser. Det er en bærbar og den er jo anderledes end en 'almindelig'.
    Måske skulle jeg forhøre ham igen? JA.
    Hav nu endnu en solrig dag.

    SvarSlet
  4. Siffe, spørg ham sønnen! Savner den daglige kontakt med dig :-)

    SvarSlet
  5. Dejligt at høre fra dig igen... at hverken du eller pc'eren helt har opgivet bloggen ;o)
    Håber du får blæseren skiftet ud... ellers må du som min søster gjorde da der næsten var sammenbrud midt i projekt... satte støvsugeren til.... den kunne da trække kold luft gennem skidtet...
    Blæseren blev dog skiftet inden skriftlig eksamen, for hun kunne ikke få den med som 'hjælpemiddel' ;o)...

    SvarSlet
  6. Jane - jeg tror det blev dagens grin - hun er sgu da ikke uden evner den søster - håber hun bestod sin eksamen ;-)

    Når jeg blogger sådan uden at surfe - men bare har den åben i få minutter så går det!

    Jeg bruger nemlig min energi på noget andet ..... STOR hemmelighed indtil torsdag! Så får I billeder med - håber jeg ;-)

    SvarSlet
  7. Jane - jeg tror det blev dagens grin - hun er sgu da ikke uden evner den søster - håber hun bestod sin eksamen ;-)

    Når jeg blogger sådan uden at surfe - men bare har den åben i få minutter så går det!

    Jeg bruger nemlig min energi på noget andet ..... STOR hemmelighed indtil torsdag! Så får I billeder med - håber jeg ;-)

    SvarSlet