søndag den 25. maj 2008

Avec Avis....

I går Lørdag fik jeg så min første avis igennem 3 år.
Nu - til aften - er den 'læst'. Det jeg har læst helt - er opskrifter og idéer til Hummus. Nu vil jeg hente søndagsavisen ind så kan den vare resten af ugen ;-). Billigt at holde avis der varer hele ugen!

Når jeg sådan 'læser' avis bliver jeg rørt. Det er skræmmende at møde 'hele verdenen' igen med alt hvad der sker. Så jeg går ikke dybden med det jeg kan læse. Jeg ser billeder og overskrifter.
Men jeg er stolt over at *Nu kan jeg det!*

I dag er den anden side af huset malet - nu mangler jeg bare den anden gavl samt garagen og resten af annekset. Så er Kærligheden lyserød. Det må være min indre prinsesse der folder sig ud ;-)

Det var siden ud mod mine bagboer - der hader hunde - Både Frida og Albert var med ude og opførte sig formidabelt og upåklagelig.

Nu er der sat Ribs, solbær, stikkelsbær, blåbær og tyttebær i Frugthaven - lavet en sti gennem *Skoven* ned til Engen. Som det høres har jeg delt haven op i rum. Det var den allerede - jeg har bare døbt dem. De to sidste rum er Mosen og Huset med Terraser og bad.

Her er rart og med maling som terapeutisk middel fandt jeg for en stund roen igen.

Dejlig!

5 kommentarer:

  1. Pas på! Når du sådan beskriver din prisesse-borg får man helt lyst til at komme på besøg.

    SvarSlet
  2. Det lyder som et dejligt sted :-)

    SvarSlet
  3. Kære Tante Charlotte
    Mon ikke jeg får mod på at få besøg igen? Så skal du være hjertelig velkommen!

    Kære Miri
    Her ER dejligt!

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Når modet kommer, vil jeg også gerne kommer :-)

    SvarSlet
  5. Kære Miri Osse du skal være velkommen ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet