torsdag den 1. maj 2008

Kom an - LIV

I går aftes startede jeg på en ny angstdæmpende medicin.

I dag er jeg så 'dæmpet' at dagen er gået med at holde en enkelt Vandbøffel(=sofaen) varm ;-)

Det er helt fantastisk at ku trække vejret igen og fornemmelse af mental spændetrøje er næsten forsvunden. Jeg har dog ikke afprøvet reaktionen når jeg møder andre mennesker - men jeg håber.
Bivirkninger ved medicinen er - desværre - igen vægtøgning og øget træthed.
Jeg tror trætheden kun er i starten, mens vægtøgningen er værre.

I dag blev osse min første dag uden KAFFE! Måske ikke det smarteste at starte samtidig med medicinændringer. Men det er aaltså idag jeg er parat. Istedet drikker jeg Grøn The og Lakridsrodsthe. Jeg undlod rørsukkeret på havregrynene men kom lidt ahornsirup på. Bare til en aftrapning.

Jeg har ikke sukker i huset nu og vil forsøge at undgå det hopper i indkøbskurven igen.

4 kommentarer:

  1. Håber projektet lykkes for dig :)

    SvarSlet
  2. Hejsa Siffe

    Jeg har i en længere periode taget angstdæmpende/antidepressiva, hvis bivirkning også var træthed og vægtøgning. Trætheden var der, men kun i starten (og jeg sov fantastisk - da først de livagtige drømme stoppede) Men jeg tager ikke på af de piller. Så det er slet ikke sikkert at du gør det heller. Man skal blot tænke over, hvad det er man spiser. Riskager og hjemmebagte boller uden fedtstoffer kan fint bruges:-) Held og lykke med det. Mange hilsner Gitte H.
    p.s. pillerne virkede, og jeg er pillefri i dag.

    SvarSlet
  3. Tak skal du ha Gitte - det er dejligt at høre om erfaringer - især når de er positive. Jeg var lige ved at blive trist af trætheden - men jeg håber den forsvinder igen så.

    kh Siffe

    SvarSlet