torsdag den 22. maj 2008

Lytteratur

Dette er hvad jeg LYTTER til i øjeblikket:
På denne her :

Jeg holder af Guillou.

Har læst alle hans bøger og er facineret af Hamiltonserien.

Hvorfor? Ved jeg ikke.

Men når der læses højt kommer alle de politiske meninger med.

Det er OK.

Men jeg taber altså lige tråden ...

.....når jeg læser springer jeg jo bare de der lange sentenser over.
Skimmer dem hurtigt for indhold.
Nu er jeg indlagt til at lytte ;-)

Poul Becker der læser er god.


Normalt hører jeg MP3 bøger - der er kun 1 til 2 cd'er

- de kan holde til en hel dag.

- denne her er på 12 cd'er og der skal skiftes.
Det er da træls!

Man er vel magelig ;-)



4 kommentarer:

  1. Jeg bruger også rigtigt mange lydbøger. OG Poul Becker er rigtig, rigtig god som oplæser. Det er bestemt ikke lige meget, hvem der læser. Man kan totalt miste tråden, hvis oplæseren er "forkert".

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Ja det har du ret i - jeg bli'r helt plysset hvis jeg kan høre dem synke undervejs i teksten ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Hej Siffe

    Jep - og så er der dem, der taaaler alt for langsomt og monotont, så man er ved at falde i søvn - eller pludselig står og er i gang med at planlægge en indkøbsliste og så ikke hører en lyd af, hvad der bliver sagt :-)

    Kh
    Mette

    SvarSlet
  4. hihi... ja du har ret Mette - der kan ske meget under en kedelig lydbog ;-)

    SvarSlet