mandag den 9. juni 2008

Avislæsning

Tømte lige postkassen!

3 aviser + en regning ;-)

Min læsning af aviser - som så småt skulle komme igang igen - foregår ved at sektionerne bladres igennem bagfra indtil jeg støder på Krydsord'en.
Jeg skimmer overskrifter, ATS (bagsiden At Tænke Sig) nogle gange og ser på få billeder. Føler endnu at indholdet i avisen er for stort, for trist, for fremmed, for skræmmende, for uvedkommende for Planet-Livet.

Lørdagstillægget bøder dog for resten af avisen - Camilla Plum og Krydderurter - det læser jeg nok. Samt altså Krydsord'en. Det er Hjerneguf ;-) - Gode, men dyre Krydsord!

2 kommentarer:

  1. Det er godt , du ikke får dårlig samvittighed af,, IKKE at få læst avisen. Det gjorde jeg, så jeg sagde den op..

    SvarSlet
  2. Bare jeg får kigget på Krydsen - så er samvittigheden i orden ;-)
    Måske får jeg læst den engang - ellers opsiger jeg den igen - for den fylder jo meget i bunkerne ;-)
    KH Siffee

    SvarSlet