mandag den 14. juli 2008

Bog på vej ...


For sølle 49,38 kr (=5.30£) modtager jeg denne bog fra Bookdepository, hvorfra billedet osse er lånt! Bookdepository sender uden fragt - så det er værd at tjekke når bogen alligevel er på engelsk.
Nu kan jeg få brugt garnrester - OG få symaskinen igang - hele 2 ting på een gang. Samt ikke at forglemme at med Dagens Kreative (- som stadig udføres, men ikke altid vises her, da det nogle gange er meget privat - men mere om det senere). Så nu kan jeg opfylde 3 ting på een gang
- slå lige den ;-)

3 kommentarer:

  1. tak for tippet, jeg vil da lige skrive mig bookdepository bag øret
    ( hvorfor ikke bare på en lap papir, der får jeg vist nemmere øje på det igen?)

    SvarSlet
  2. selv tak - jeg har modtaget en række gode bøger derfra - hurtigt og billigt kan kun anbefales ;-)

    SvarSlet
  3. Super tip, altid dejligt at finde et nyt sted at købe bøger :-)

    SvarSlet