lørdag den 12. juli 2008

Mit navn er Connery - Sean Connery

Jeg ligger an til en øm weekend - jeg får besøg af det lækreste stykke mandfolk - 2 aftner i træk ;-) . Her er vasket op, vasket gulv, vasket tøj, vasket mig ..... ;-) Nu skal der øves flirt - på sikker afstand med en betryggende skærm imellem os.

Sean Connery kigger ind i form af James Bond Agent 007 - Mission drab - den første film - han er ung, slim og ret så smothie ;-) 1982 på DR1 - min vante lørdagsaftenkanal.

OG

Sean Connery kommer da igen igen i morgen aften i The Rock 1996 , godt nok i en lidt ældre udgave - men meget mere charmerende og med sig sig har han en anden charmebisse nemlig Nicholas Cage - som nu osse gerne måtte ligge billet ind på en stadeplads på Planeten.

De udkonkurrerer nemt den ellers med glæde (gen)sete Martin Beck - men det er nu med ærgelse den ugentlige Barnaby undværes. Han kan tilgengæld ses i en MEGET ung udgave som den Jerseysiske (hmmmm stavemåde?) politimand, der både drikker og er skilt, samt lyder navnet Bergerac. Skægt at han kan udvikle sig til en hyggelig politikommisær i det hyggelige england. Han ses på DR2 om eftermiddagene. Men en flirt kan vel osse ske der?

4 kommentarer:

  1. Jeg æææææælsker Sean Connery, han er bare for lækker og bliver da bare bedre med årene!!
    God weekend,
    KH Julie

    SvarSlet
  2. Tak i lige måde Julie ;-) ... han er HER lige nu -.... så jeg løber...
    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Han er rigtig lækker ;)

    SvarSlet