tirsdag den 1. juli 2008

Terasseprojektet




Øverst Lysthuset
Så kommer Solhjørnet
Sidst Dækket

12 kommentarer:

  1. Hej Siffe

    Hvor ser det både godt ud og hyggeligt.Sikke en skøn farve du har givet huset.
    Merete

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha* - jeg elsker den osse ;-) mer og mer.

    SvarSlet
  3. Hold da op, Siffe, sikken terrasse!! Hvor bli'r/er det bare lækkert. Sådan en terrasse er guld værd - er ikke fri for en lille snert af misundelse, når man nu bor midt på Nørrebro og kun med en fransk altan :-))))
    Er oprigtigt glad for at læse dine sidste indlæg, det ser ud til at gå fremad for dig med syvmilestøvler på lige for tiden. Jeg har lige holdt en mindre pause fra bloglæsningen, ind imellem har man selv lige brug for at lade lidt op, som du jo også selv kender alt til.
    Ha' en rigtig god dag og uge, vejret skulle jo begynde at arte sig og passe mere til udendørs liv i løbet af de næste dage.
    Mange hilsner Solvejg

    SvarSlet
  4. Tak skal du ha' Solvejg - håber du har nydt pausen ? - Underligt som jeg kan sidde her og savne - lidt - Nørrebros byliv og du sidde der og savne - lidt- landlivet ;-)

    SvarSlet
  5. nej, hvor er det blevet flot! sikke man kunne hygge derude.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  6. Tak skal du ha' Frida ... jeg glæder mig osse til den skal indvies ;-)

    SvarSlet
  7. Hold da op... det er ret tæt på jeg bliver misundelig....
    Sikke en skøn terasse, den er lige egent til gardenparty... :o)
    Tillykke med det færdige resultat ...

    SvarSlet
  8. Det er da bare et skønt sted, du der har. Det ser SÅ dejligt ud, både inde og ude.

    SvarSlet
  9. Tak skal I ha begge to - og den er endda slet ikke færdig endnu. ;-)

    SvarSlet
  10. Skøn terrasse du får dig! Ups, der er da plads til et strik-in out :-)
    Vi er også igang med en træterrasse, og det blir skønt når den er færdig. Vi er ikke helt så langt som dig!

    SvarSlet
  11. Jamen Gitte - der skal nok blive kaldt til strik-inns - out - men måske først næste år når jeg er helt færdig - Glæder mig dog allerede ;-)

    SvarSlet
  12. Hmmm, ja, du har ret, men er det i bund og grund ikke godt, at vi hver især har haft mulighed for at bo der, hvor vi det meste af tiden befinder os bedst. Du kan ta' på storbyferie og jeg på landliggerferie :-)) Eller, vi bor jo begge sådan, at det er forholdsvis nemt at få luft ell. storbysmog under vingerne, når lysten og trangen er der :-))

    Så dejligt at se, at det går så godt med terrasse osv., det bli'r jo ren luksus.

    Mange hilsner

    Solvejg

    SvarSlet