torsdag den 17. juli 2008

Udkig..

... gennem disse døre.
Som det kan ses er bundtræet råddent -
- derfor er de vendt om -
- glasset fungerer jo fint begge veje ;-)
Bare til min nye dør kommer.

Her ses udkigget når jeg sidder i min Krog -

- så er der Udkig til Solhjørnet på Terassen.

Når jeg ligger på Sofaen kan jeg se de store træer bagerst i haven.

Den store Hængepil er utrolig smuk i blæsevejr.

Så det bliver nok en yndlingsstilling ....

......liggende på en Vandbøffel, nydende vindens leg i Piletræet ;-)


2 kommentarer:

  1. åh, hvor ser det bare super dejligt ud! jeg ser klar basis for et udendörs strik-in næste sommer når det hele er helt færdigt.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Tak Frida - Pudsigt nok snakkede jeg lige med Håndværkeren om StrikInn - at det skulle jeg da ha når han var færdig med at trisse rundt - og det blir nok engang til næste sommer ja.

    KH Siffe

    SvarSlet