tirsdag den 5. august 2008

To be *entangled* to Zentangles

At blive *viklet ind i* i Zen.

Zen er en måde at leve sit liv på - en livsholdning, en livsstil

sagtens forenelig med Kristendommen.

"Let go and let God"
(- og ikke mindst Mindfulness - som jeg jo forsøger at praktisere)

*Entangle* betyder *net, filtre, rodet ind i*

Dette gøres så i en form for *doodling* -


- det mange gør når de taler i telefon


- altså småtegner og fylder bogstaver ud i avisen osv.



Zentangle.com - som har kombineret doodling med Zen -


købte jeg et smukt sæt med 2 penne (o,1mm), 2 bløde blyanter, en lille DVD, en lille bog, ca 40 lækre små kort til at tegne på, blyantspidser og 20-sidet terning
ialt inclusiv porto kun 290,- kr.
Det tager ca 15 - 20 minutter at lave en enkelt Zentangles
og udstyret kan man jo købe i enhver boghandler.
Men jeg er altså en inkarneret *SÆT-elsker*
og elsker sådanne smukke forkælede sager.
(Kære Tina - jeg håber det gav svar? ;-)

4 kommentarer:

  1. Tak, søde Siffe!
    Jeg bliver jo ganske klog af at læse med hos dig :-)
    LÆKKERT sæt :-)

    SvarSlet
  2. øhhh - Miri - det ved jeg faktisk ikke endnu ... jeg så det et sted men kan ikke lige huske det:) det er det der med hullerne ikke?

    Men ligeså snart jeg finder ud af det så kommer det frem her :-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Det gav god svar Siffe :):) tak!! sikke et flot sæt!!!

    SvarSlet