fredag den 12. september 2008

Hvad skete der?...

Og .....Plusli..... var jeg i Roskilde...

Hos Panduro Hobby

Sidste udkald - hylderne ved at blive pakket ned -
... men intet kan skjule sig for Siffe ;-)
... som fik fat i lækkerier!
Derefter en tur til Genbrug:
Den sødeste svagt rosa skål,

plus en gammel dug?...
hmm ... måske er det et sjal ... smukt er det

samt en bog med gamle bogstaver - til Collagerne.
Ialt 17 kr.

Derudover en gammel Petroleumslampe ... rigtig gammel... for kun 20 kr

Samt en stak gamle bøger med smukke omslag, spændende billeder og bogstaver

... til Collagerne.


Selvfølgelig har jeg overvurderet dagens energi.

Jeg overfaldes af negative tanker der hamrer ind mens jeg kører hjem.

Tristheden overvælder mig.

Men ... jeg ved det skyldes et merforbrug af energi.

Så lige hjem ..

...huske at trække vejret ...

...på med den Røde Kåbe - også en lun genbrugssag.
Jeg elsker simpelthen farven der giver varme og ro til mig.
Rød er RodChakraets farve ...
,,, måske er det derfor?

... så lidt kaffe ... og lidt ro på sofaen.

Nu er sjælen kommet med hjem fra turen.

Sådanne spontane indfald er nu dejlige - men krævende.

Nu venter dagens Collage .. som Crowabouts udfordring.

Først i dag fik jeg mulighed for at printe pageelementerne ... af min søn Chefen!

Tak for det.

2 kommentarer:

  1. Elsker altså dine ord; " Merforbrug af energi" .. Ja, selvfølgelig, når vi tapper mere end , der er - vil træthed og tristhed ofte være tilbage. Du har redskaberne til at lade op igen- bla den røde kåbe :-)
    Du er altså velsignet med de tre Sønner !
    Knus Miri

    SvarSlet
  2. Jeg er så glad for at kunne genkende tegnene på *merforbruget* ... det er befriende at kunne tænke sådan istedet for at blive *overtaget* af følelserne og nærmest drukne ;-)
    Et sådan *merforbrug* har jeg haft i hele livet - så nu er tiden for tilbagebetaling. Men osse tiden for at leve *rigtig*
    Altså mine sønner .... ord er overflødige ... og utilstrækkelige ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet