lørdag den 13. september 2008

PetitDolls med SuziBlu

Har jeg nævnt Suzi Blu?
Hun har et forum på Ning - VideoClass med Petit-dolls
Først var jeg *irriteret* på hendes meget amerikanske adfærd, men kort efter er jeg faldet helt for hende.
Her ses de første skitser - hjemmearbejde ;-)
Det skulle være "cute Petit Dolls" - men mine er på ingen måde særlig nuttede eller cute ;-)
Men DEM kan jeg nu godt li'!
(I forhold til Collagerne)
Iøvrigt er det mest de Collager med Page-element fra Crowabout - den bundenhed der ligger i opgaven - det er jeg vist endnu ikke parat til.
De Collager jeg laver *fra* mig selv - hvor det 'flyder' - dem holder jeg mere af.
Endnu mærker jeg begrænsninger i form af kortere arbejdsperioder (i forhold til før), men dybden af koncentrationen er næsten som før.
Sjovt nok er det bundenheden i tegneopgaven der gør mig fri og bundenheden i Collagen der begrænser mig!
Er der noget at til til at Livet er svært? ;-)
DAGENS ORD:
"Your aspirations are your possibilities"
~Samuel Johnson

1 kommentar:

  1. Næ... :-)
    Man kan ofte føle en frihed indenfor nogle rammer..

    SvarSlet