mandag den 13. oktober 2008

Miri min Miri... og lidt RIMELIGHED .... afskeden med SUPERWOMAN

... jeg håber du nyder Irland.

Forstår din forudgående uro - men du giver mig en tro på at jeg osse ka'

... når jeg til næste år drager udenlands med mine drenge!

Glæder mig til du er tilbage!
I dag er dynen lettet og sparket af.
Opvasken fløj gennem hænderne!

Bunkerne af- og ned-bunket!

Badeværelset renskuret!
14 dages nedtur er ændret til en ?-dages optur!

Foreløbig er ½ dag gået godt ;-)
Det må fejres!

.... med en omgang Thaisuppe med Hvidløgscroutonner!

Af den nemme slags!

Det er min absolutte favorit af Knorr-supper.

Den er færdig skal bare i en gryde og lunes.

Et dejligt supplement til mine dybfrostmiddage.

Jeg har stadig svært ved at acceptere at alt ikke er hjemmelavet.

-men jeg betragter det som en sten på vejen.

Vejen til Afskeden med min indre SUPERWOMAN ;-)

Det smager OK.

Det er rimeligt nemt.

Rimelig pris.

Rimeligt sundt.

- (bilder jeg mig ind)

2 kommentarer:

  1. det lyder da som en helt igennem dejlig dag du har haft. og hvor er bare det Seyfarth sjal vidunderligt!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet