torsdag den 9. oktober 2008

Vi tager liige en omgang til med Travolta

Den lækre Gut!

I dag bliver det A lovesong for Bobby Long - en ældre Travolta, men med sædvanlig charme der skinner igennem et skurvet ydre. Det er en stille kærlighedsfilm med humor. Så vidt jeg husker. Melder tilbage hvis den er helt gal med hukommelsen.

I nat har jegnemlig været med speedbåd til ANholt, der i sagens natur var placeret midt i Skagerak og solgte Læsø Sydesalt. Jeg blev fanget i et art kviksandområde, mine meget unge hjælpere havde det med at forsvinde. En husbåd brændte ned og sank. Jeg kom dog til den anden ende af øen - til en fuldstændig uoverskuelig banegård hvor togene hele tiden kørte for snuden af mig. Kom tilsidst ombord og blev mødt af bedstemødre med småbørn på armene. Den ene viste mig en hue strikket i elastikgarn! Lyder det tosset? Er De forvirret? Er der noget at sige til hovedet værker og jeg er forvirret? Se med næste gang - SoapDokumentaren Siffes Sælsomme Søvnerier - Nu uden Mord og Myrderier. Forvirret fremgang. JA.

2 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du er træt! Efter en sådan nat :-)

    SvarSlet
  2. TAk kære Miri ... din omsorg skattes!
    KH SIffe

    SvarSlet