lørdag den 8. november 2008

Garn - det skarn!

Skulle lige hente knapper til Babysættet
(jaja jeg ER langsom)
kørte til staden og hjembragte disse:
Nu er der udsendt efterlysning på webstrikkerne.dk
EN OPSKRIFT SØGES
jeg var HELT sikker på - den havde jeg da lige derhjemme!
så disse 2 nøgler ud af de sølle 10 stk hun havde
kom til Planeten.
Samtidig bestilte jeg garnet til dette -
hun manglede bare lige 2 farver
- så må jeg jo - desværre - derind igen - på onsdag!
Hvordan ruster jeg mig?
Solbriller?
Skyklapper?
Sender en søn?
..... tager det som en Kvinde og køber garn hvis det er det jeg vil!
PS: Jeg var lige ved at glemme knapperne!
Sådan kan det jo gå når sulten kvinde møder *mad*.

4 kommentarer:

  1. UH OH det er jo sokkegarn :) Hvor handler du garn? ;)
    DU hanker op i barmen og fræser ned og henter det du mangler ;) du er en sej kvinde!

    SvarSlet
  2. Hmm jeg kom til at tage ind Garnbixen i Holbæk. Der lå et enkelt nøgle på disken - og så hev hun de resterende 9 frem - men alle var forskellige farver. Derfor disse 2!
    Jeg måtte vente med det til tærklæde - så jeg nærmer mig Løvehulen igen på onsdag!
    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Jeg skal også have fat i to stks.. i to farver, der kan flette sig ind i hinanden, i et tørklæde :) Synes bare de er så dyyyre... desværre.

    SvarSlet
  4. JA Tina smukke og kostbare ;-) lidt lissom os ikk'?

    SvarSlet