onsdag den 26. november 2008

Huske-råd:

RÅD 1:

Udsat for STRESS i flere år -
Vil sige at du har været i situationer du ikke selv er herre over, og ikke kan *gå ud af* når du selv ønsker det. Det kan være reelle situationer eller at du oplever dem som sådan.
Jo mere stresset du er, jo mere handler det om oplevelse af situationen

Derfor:
For at komme *fri* af STRESS -
Gå kun ind i situationer du kan forlade når du selv vil

RÅD 2:
Mål ikke dig selv med den du VAR, men med det du ER eller KAN BLIVE.

5 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode råd Siffe, dem skriver jeg mig lige bag øret. ;o)

    SvarSlet
  2. Gode huskeråd.
    Så er det jo bare med at huske at leve efter dem..... :-) - tak !

    SvarSlet
  3. De første to råd tilslutter jeg mig ;-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med dagen - håber den blir dejlig. Jeg har hejst flaget.

    SvarSlet
  5. Så er det i morgen du holder fest ! Held og lykke og husk at nyde det hele :-)

    SvarSlet