fredag den 21. november 2008

Lidt Strik og andet godt ... der tåler dagens lys

Et ekstra Spider tørklæde - nok en julegave.
Hæklet i Kaffe Fassett's strømpegarn 5 ngl.
Hkl.nål 3.5
Jeg tror det er de rette farver til modtageren ;-)
ellers må det jo kunne byttes!
Farverne er en mellemting mellem øverste og nederste billede!

Endnu et par Alfesko hhv FØR og EFTER Vask
- det ku næsten være et billede af mig ;-)
FØR og EFTER bad


Til sidst et Noro Tørklæde ... endnu på pindene.

Jeg havde 3 nøgler og det er præcis hvad der går til dette

- opskriften fra Tante Grøn i Odense.

Nem og hurtigt ... men åbenbart tager det lidt tid for mig, jeg er stadig ved det første nøgle!

Det sidste nøgle skal bruges til kantenomkring og der skal være SPIRALFRYNSER

Se det er det jeg glæder mig til ;-)

Billederne er taget foran min dagslyslampe

- derfor ser de noget underlige ud.

Men pyt .... vi andre er jo sjældent så kønne i skarpt lys!

Hmmm ... jeg kan vel egentlig kun tale for mig selv;-)

3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle dejlige ting du har fået fra hånden, sikke nogle farver!

    SvarSlet
  2. Det er ikke helt nemt at tage ordentlige billeder på denne årstid. Hvor er det nogle lækre ting, du har fået lavet :-) Flot, flot Noro tørklæde :-)

    SvarSlet
  3. TAK skal I ha begge to .... jeg er nu osse rimelig tilfreds ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet