mandag den 17. november 2008

Musical Doodling

I min anden yahoo-gruppe Zentangles_doodles er denne uges udfordring Musical.


Det er første gang jeg deltager i Ugens udfordring - som kun er 2.gang der er udfordret. Så jeg er med på 50% :-)


Egentlig bryder jeg mig ikke om at doodle efter noget bestemt. Så ryger idéen med at lade hjernen *løbe* frit. Men i denne tid er det OK ellers ville jeg nok slet ikke lave noget!
Jeg er heller ikke tilfreds med resultatet - men her kan ikke ylles op - det er tush - så må man bare lave en ny! ... eller affinde sig!

Og det gør jeg så.

3 kommentarer:

  1. Ihh jeg er altså helt vild med de der doodles :):)

    SvarSlet
  2. Åh Tak - du sku prøve det!
    KH Siffe

    SvarSlet
  3. den der heste skakbrik, den mindes jeg at have set før. Dukker den sådan op helt af sig selv når du tegner..?

    SvarSlet