lørdag den 15. november 2008

OP(PE)TIDER + Edderkopper + Spiraler + Hvor er engelske bøger billigst?

Når man IKKE må købe garn ..... altså bortset fra det absolut nødvendige ... ja så kan man da altid købe bøger med garn om garn om strik om hækling!



Så det har jeg gjort i mine OP(PE)TIDER ;-) i dag.

Bookdepository.com - som leverer frit og er væsentlig billigere end mange andre engelske bogsalgssider.
Egentlig var jeg blevet lokket til Knitpicks.com med et bogudsalg på 40%. Efter at ha kigget og *bladret* og valgt - ja så sender de ikke udenfor Amerika og Canada. Rimmelig skuffet Siffe!
Nu VAR jeg jo blevet fristet, så jeg kiggede da lige ind til *mine* gamle venner på Bookdepository.com bare for lige ......
... og sørme om de så ikke var BILLIGERE end samme bøger på udsalg hos Knitpicks.
Nu havde jeg jo tænkt mig at bestille for et vist beløb ... og for det samme beløb kunne jeg få 2 ekstra bøger med. Og dette uden at regne evt. fragt med fra de andre.

Nu sidder jeg så og hækler mens jeg venter på posten ;-)
Sådanne OP(PE)TIDER er ikke at foragte!

Hvad jeg hækler?
Nåhh ja.... edderkopper;-)

.... og hvad jeg strikker?

Dette lækre tørklæde i NORO-garn.

Der kommer skam spiraler i enderne!

Opskriften er fra Tante Grøn i Odense!

3 kommentarer:

  1. Du er altså et skønt menneske og en herlig kvinde- :-)

    SvarSlet
  2. Lyder som gode og kloge overvejelser :-) Jeg er også gået så småt i gang med at få reduceret garnresterne med den edderkoppeting, den er rigtig fin :-)

    SvarSlet
  3. Bookdepository er et faaaarligt sted ;o) Glæder mig til at se, hvad du har bestilt.

    Og mange tak for mailen ;o))

    KH Tina

    SvarSlet