lørdag den 27. december 2008

Hullet i fortovet ... eller lidt om Vægttab...Nytårsfortsæt, Garnstop .... og andre Rygradskrævende øvelser ...

1.
Jeg går ned ad gaden
Der er et dybt hul i fortovet
Jeg falder i
Jeg er fortabt, jeg er hjælpeløs
Det er ikke min skyld
Det tager en evighed at finde en udvej
2.
Jeg går ned ad den samme gade
Der er et dybt hul i fortovet
Jeg lader som om, jeg ikke ser det
Jeg falder i igen
Jeg kan ikke tro, jeg er på samme sted
Men det er stadig ikke min skyld
Det tager stadig lang tid at komme op
3.
Jeg går ned ad den samme gade
Der er et dybt hul i fortovet
Jeg kan godt se det
Alligevel falder jeg i, det er en vane
Mine øjne er åbne
Jeg ved hvor jeg er
Det er min fejl
Jeg går op med det samme
4.
Jeg går ned ad den samme gade
Der er et dybt hul i fortovet
Jeg går uden om det
5.
Jeg går ned ad en anden gade
Jeg ved endnu ikke hvor langt jeg er kommet;-)
Gad vide om ikke jeg snart har lært at gå en anden vej?

4 kommentarer:

  1. Tankevækkende- og så sandt så sandt.

    SvarSlet
  2. Vanens magt eller skæbnens magt.
    Man ved godt, at det er farligt at køre bil, men man gør det jo alligevel. Måske man i stedet skulle ...
    Meget tankevækkende!

    SvarSlet