lørdag den 6. december 2008

Når BURDE-LISTER hjælper ... et lille FIF til andre *hjernelammeramte*

At lave en BURDELISTE og så give sig selv lov til IKKE at BURDE . ..hmmmm.... den må jeg vist bruge en anden gang.
Det virker - næsten hele listen klaret - uden jeg opdagede det ;-)
Resten er UDSAT - til jeg gider igen.

vaske op - ugentlige dag......................DONE
ringe til Brandmanden........................DONE
ringe til Veninden..............................DONE
rydde op i Atelieret.............................DONE
rydde op i stuen..................................DONE
støvsuge........................................................NOT DONE
finde krukker til mine potter.....................NOT DONE
gå en tur............................................DONE in Blogland ;-)
ordne regninger............................................NOT DONE
vaske tøj.........................................................NOT DONE
ordne badeværelse................................DONE

.... derudover set PokalSemifinaler i Herrehåndbold ... sådan nogen LækkerBasser .... især ham Snorri fra Island , Frida ... han er dælme da god!
GOG vandt. Selve finalen bliver 27.december. Jeg glæder mig!

Endvidere strikket en ½ sok færdig og startet på nummer 2.

TUSIND TAK FOR HJÆLPEN TIL OPSKRIFTEN - JEG FIK ET LINK AF JANNE ;-) - SAMT TILBUD OM HJÆLP ANDETSTEDSFRA.
nU KAN JEG KOMME VIDERE.

2 kommentarer:

  1. sådan! flot klaret, Siffe! og ja, Snorri er god til håndbold, og han var da også én af de vigtigste i silvergevinsten på OL.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Tak Frida ... ja Snorri er altså fantastisk ... jeg synes nu stadig I burde ha fået guld ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet