lørdag den 20. december 2008

Send en kærlig tanke...

Da jeg besøgte Losarina's mor til morgen fandt jeg denne frygtelige besked
om Tante Grøn, tante Brun og tante Lilla:

"Til alle jer, som igennem lang tid har delt tanker , glæder og bekymringer med vores Charlotte.og dem kan vi se, at du er en afI skal vide at hun, torsdag ved aftenstid, kørte galt i sin bil. Hun ligger nu i kunstigt koma, og kan have brug for al den forbøn og støtte som hun kan få, også fra hendes tankevenner på nettet.Hvis I, der ser dette, vil brede budskabet på jeres blogge, kan vi være mange, der vil bede for hende og hendes børn.Ældste er hos os, hendes forældre. Senere skal han være hos sin fars familie i julenYngste er hos sin far, og alle tre steder vil der blive draget omsorg for dem, men de kan også have brug for, at endnu flere støtter op om dem.En glædelig jul til os alle, håber vi på."

Jeg sender tanken videre med en lille bøn.

6 kommentarer:

  1. Tak for at sende den videre, det vil hendes forældre være glade for.

    SvarSlet
  2. Vi blev selvfølgelig berørt af din besked og vi sender gerne en forbøn for sådan en ung kone. Det er forfærdeligt for både hende og hendes familie og vi beder til at hun må få helbredelse.

    SvarSlet
  3. Jeg er også dybt grebet, Siffe ...

    SvarSlet
  4. Det er så forfærdeligt og jeg vil hele søndagen tænde lyd med Charlotte for tanke...

    SvarSlet
  5. Jeg tror på at tanker tæller ...

    KH Siffe

    SvarSlet
  6. Jeg er dybt berørt over hvad der er sket, og vil bede for, at det bedste må ske for den familien. Jeg har ikke mødt Charlotte personligt, men læst hendes blog. Hilsen Hanne

    SvarSlet