tirsdag den 6. januar 2009

Striksager:

Denne HalsKlud er i vaskemaskinen til filt.
Jeg tror den blir god!
FACTS: 3 nøgler Tove i grå, lysgrå og olivengrøn
pind 5mm
opskrift fra netgarn.dk
vaskes på 40 grader

Så er der denne røde Vest på tværs i retrillestrik
FACTS: Kauni farveskift ca 300 g (skønnet)
pind ca 3mm
opskrift fra Bettedesign
Jeg tror den blir brugt godt,
- men jeg skal nok vænne mig til det kropsnære ;-)
Så er der lige disse Futter...

Nu er et sidste par på pindene til Veninden ...

... altså den tredie af dem, samt hendes Barnebarn

FACTS: 100g uld pr voksne par + lidt til pynt

pind 7-8mm strømpepinde

vaskes 2 gange på 30 grader finvask + lidt sæbe

På Pindene lige nu er foruden *det vanlige* såsom

- 1½ sok, Halsduk'en, VendestrikVest o.l....

Ja så er Jytte Slente's Kringletop fra netgarn.dk lige ankommet og hoppet på pindene.

Det tegner godt .... Orange Lys forude ;-)

7 kommentarer:

  1. fine og spændende ting du har gang i. hvor mange masker har du slået op til den halsklud?
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Sikke nogle sjove og søde og skægge ting du har gang i på pindene og af pindene og i vaskemaskinen. Det er spændende med det tørklæde. Det kan jeg godt lide

    SvarSlet
  3. sikke en masse dejlige ting. de futter er da en vinder.

    SvarSlet
  4. Frida: Tak ....400 m hullerne kom ved at strikke 20m lukke 20 masker und so waiter efter ½ nøgles strik


    Karin: Tak ...Jeg tror osse tørklædet bliver en brugt strik

    Knitich: ... ja futterne er rigtig gode ... med flere bestillinger ...

    Miri: ... ja ja lidt sker der da ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  5. Skønne ting du kan frembringe..
    Dejligt vi har muligheden :O)
    Kan du ha´ en god dag Siffe.

    SvarSlet
  6. Kære Gitte ... TAk i lige måde ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet