lørdag den 14. februar 2009

Nu er det vist på tide.....!!!!!


... at give lidt mere lyd fra Planeten.

Det har været en tid med eftertanke og fremgang.

Det hjalp at solen meldte sin ankomst. Jeg kom ud af huset. Ud at gå og det er godt.
*Min* depression er *væk*. Jeg er vågnet op til en ny verden. Jeg kan mærke mig selv igen, mod til Livet. Nu er tiden til en fysisk genoptræning. Hold da op hvor man forfalder med 4 år i en sofa. Så godt som.

Ellers er tidens største nyhed nok at turen går til Kina sammen med Veninden.
Hun er fantastisk. Sej. Utrolig.

Lige nu funderer jeg over strikkepinde og flyvemaskiner, over garn og garnindkøb i Kina, over medicin og Kina......

EgernPelle møder trofast op og hugger mejsebolde .... til morgennydning.
(Måske anes af de opmærksomme at der er nyt fotoapparat på Planeten?)



7 kommentarer:

  1. Go'e nyheder fra Planeten, tillykke... også med det nye apparat :)

    SvarSlet
  2. Sikke fantastiske nyheder, kære Siffe!

    SvarSlet
  3. dejligt at höre fra dig igen! og sikke dejlige nyheder du har at fortælle.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Så er du da tilbage til fin stil !
    Fantastisk billede :-)

    SvarSlet