fredag den 27. marts 2009

Venindevisit

Veninden kom selvfølgelig på visit da jeg kom hjem. Altså ikke Inge fra Kina, men den hjemlige 'strikke og gørdetselv'-Veninde. Og selvom besøget var med 19-årig søn og af kun 1 times varighed fik hun noget fra hånden ;-)

Mit flotte uldgarn gik i udu på garnvinden før jul og har hængt der siden.
Det gør det ikke mere ;-)
Nu er det vundet op vha søn og Veninden - der var lidt træt af at se på det.Jeg er ikke den der klager. Nu er jeg et skridt nærmere på Ruth's Rabarbertrøje!
Jeg har skumle planer om at hænge næste fed garn på garnvinden og se hvad der så sker ;-)

Dolly - der har klaret sig selv 1 mdr - kan plusli ikke finde ud af at bruge Kattelem! Så nu sidder hun og glor til jeg gider lukke hende ind.

Hvem mon opdrager hvem?

2 kommentarer:

  1. Der er bare ikke noget der kan sammelignes med veninder, der kan finde tid til at kigge forbi :-)

    SvarSlet
  2. Ja det har du sandelig ret i ;-)

    Kh Siffe

    SvarSlet