onsdag den 1. april 2009

STrikSager - de igangværende ......STATUS!

Nu skal det ske!
Oprydning i StrikkeKurven.
Alle de U-Færdige Objekter ;-)
SåSom VendeVesten i Vendestrik.
Jeg prøvede den da jeg kom til ærme 2 - og bildte mig inde den ikke lige var mig.
Men nu bliver den strikkket færdig og så håber jeg at min mening er ændret ;-)

Så er der Lotte's blomstersjal.
Jeg havde det med til Kina.
Det er strikket i en farveskiftende Kauni som bundfarve og en lyngfarvet som blomster.
Problemet er bare at jeg ikke synes det ligner blomster - snarere Vanillekranse ;-)
Så endnu ved jeg ikke om det skal yldes op og blomsterne skal skifte farve.
Eller om jeg forsætter ......

Spiralsjalet......
Hvorfor er det nu endt på bunden af StrikkeKurven?
Det er sjovt og hurtigt at strikke ..
Det bliver ret flot .....
Det skulle ha' været en Julegave ...
... men åbenbart glemte jeg det i farten ... men nu er det så fremme i lyset igen ;-)

JuleKalender-tørklædet 2008!
Der er endnu åbenbart nogle dage til Jul ;-)
Jeg er i hvert tilfælde kun kommet 5-6 dage og mangler endnu en del....
.... men hvor pokker er opskriften lige endt??
Jeg må lede lidt i hjernegemmerne ...måske jeg kan huske det???


Dette er ryggen på en hæklet trøje i noget dejligt blødt garn fra Impaz
Mønstret er fra Bogen PLUSSIZECROCHET af Magaret Hubert
Bogen købte jeg via nettet - men umiddelbart er trøjen den eneste brugbare ....
... måske jeg ændrer mening ;-)
Mønstret er nemt, ryggen er færdig, hæklenål er nr 7 tror jeg at huske ... så den skulle være hurtig færdig!
Hvorfor mon den stadig ligger i Kurven????

Dette sjal er Evighedssjalet - mit navn - jeg husker stadig ikke det rette ;-)
Jeg har i det mindste strikket på det i en evighed synes jeg.
Efterlyste på et tidspunkt navnet på opskriften og fik svaret.
Nu er opskriften så fundet igen ... men sjalet ligger sørme stadig ustrikket hen ....
.... livet er nu underligt ikke?
Nå .... så langt så godt.
Der er vist endnu et par igangværende Strikkesager ....
... men nu er det nok for i dag ...

Og så er der jo lige alle dem der står i kø ikke?
Hvor garnet bare ligger og VENTER på jeg skal gå i gang!
Egentlig er jeg glad for ikke at ha' større problemer end disse for tiden!

Jeg siger TAK!

8 kommentarer:

  1. åååhh, sikke lækre, lækre ting du har gang i, glæder mig til at se nogen af dem i færdig tilstand. hvis du ikke finder din kalenderopskrift, så giv mig lige et praj, måske kan jeg hjælpe.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. TaK Søde Frida ;-)
    Det er skrevet bag strikkeøret!

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. ...og dine skrevne ord var ikke APRILSNAR ;-)

    SvarSlet
  4. Kære Anjoe
    Nej det er det faktisk ikke .... men det kan da blive det .... jeg har det jo med UFO'er som med Nullemænd .... de formerer sig her på Planeten ;-)

    KH Siffe - der dog vil gøre et ihærdig forsøg forsaøg på at begrænse bestanden af UFO'er!

    SvarSlet
  5. Jeg foreslår at du starter med det, der er mest færdigt og så arbejder dig igennem.Det var den måde jeg fik lavet mine mange ufoer færdige på og nu har jeg faktisk ingen. Det er også rart og se er det rart at du har det godt og trives. Håber Kinaturen gjorde noget godt for dig - det fornemmer jeg.

    SvarSlet
  6. Kære Karin - God strategi ;-) Og du kan tro Kina-turen har gavnet. jeg har åbenbart brug for at være *til nytte* ;-)
    God weekend
    KH Siffe

    SvarSlet
  7. NØJ jeg tror ikke du behøver flere vitaminer :) Du brager da bare derudaf!!! :)

    SvarSlet
  8. Ja vitaminer mangler jeg vist ikke - bare lidt SOL tak ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet