tirsdag den 26. maj 2009

Det rene DRIVERLIV ;-)

Ja nu for I ikke skal tro jeg DRIVER tiden helt væk.

Jeg er ved at (begynde at) acceptere at jeg må ha' *folk* til det grove.
Det er en lang og noget stenet vej.
Men enten det eller jeg kan græmmesb..... som Søren Brun ville sige.

Nu maler Vennerne Atelieret.
Og er snart færdige.

Håndværkeren er krøbet ud af flyverskjulet og har skruet mine kasser sammen.

Jeg købte dem ganske billigt og skulle jo *bare lige* skrue dem sammen.
Skruer var med, så en ganske enkel sag.
Save bunden til.
Sætte hjul under.

Sig mig hvor svært kan det være?

Åbenbart så svært at da Håndværkeren kom forbi stod de endnu usamlede.
Så meget for min NUVÆRENDE *evne til at gøre*......
På den anden side er jeg jo HJERNEN bag det hele ...
.... og det er jo osse et arbejde......

Men nu må jeg så læne mig tilbage, gribe strikkepindene og havebøgerne.
Og nyde at jeg har *folk* for enden af mine egne ;-)
Jeg gider ikke GRÆMMES!

2 kommentarer:

  1. Det er også spild af tid- at græmmes :-)
    Nyd du har mennesker omkring dig, der vil hjælpe!
    Dine drivbænke er så lækre !

    SvarSlet