fredag den 1. maj 2009

Jeg sidder her ....

.... og kan ikke sove.

Vågnede - LYSVÅGEN - klokken 3.34!
I bælgravende mørke!

Hvad gør en klog Kone så?

Sætter sig ved pc'eren og surfer rundt.
Havner på Ravelry (! sic)
..... og falder i fælden ;-)


Så nu har jeg lige downloaded en e-book for den sølle sum af 8o danske kr.

..... og nu sidder jeg så og smelter hen over den mest fantastiske Sjalsbog jeg længe har set!
(Tryk på billedet og følg linket!)

Hvor var det nu lige jeg så de havde tilbud på SARI-silk?????
For der er en skøn opskrift....

Smiler ... suk ..... nu høres fugle ..... hvor er livet skøønt!!!

5 kommentarer:

  1. Du begyndte da denne smukke 1. Maj i skønhed :-)

    SvarSlet
  2. JA Miri og nu kan den forsætte .... jeg er vågen igen efter et par timers søvn.

    KH Siffe der ønsker god 1.maj tilbage

    SvarSlet
  3. Thank you so much, Siffe. I wish I knew Danish so I could read your blog!

    I've emailed you about your concern.

    SvarSlet
  4. Kæreste Siffe
    Du store frister :-)
    Der fik du da lige lokket mig med på vognen. Dejlige STORE sjaler.
    Kærlige hilsner og knus
    Anne

    SvarSlet
  5. Thank you for a lovely book Kathleen.

    Anne ... det er NEMLIG lige det det er .... og bogen er bygget op så man/jeg lærer at *tænke* sjaler.

    God fornøjelse

    KH Siffe

    SvarSlet