lørdag den 4. juli 2009

Må jeg lige præsentere......

O'Malley

og


Å'Molly

8 kommentarer:

  1. Hvor er de søøøde !!!
    :-)
    Kan de bo sammen med to kaniner :-)

    SvarSlet
  2. Kære Miri ... den ene Mis O Molly er afsat .... O'Malley skal vist nok bo her?

    Ja Lavendel og de er lige netop begyndt at myldre i dag ... omkring fødderne ... og DollyMor er helt fra den ....

    Livsbekræftende!

    Kh Siffe

    SvarSlet
  3. årrrrh jeg er fuldkommen forelsket i O'malley med det smukke M i panden :):)

    SvarSlet
  4. Jeg må slet i ha kat her , hvor jeg bor..
    De er bare så nuttede :-)

    SvarSlet
  5. Tina ... O'Malley er osse den kønneste, men jeg tror Å'Molly er den kvikkeste ... men sådan er det jo ofte med kvinder ;-)

    Miri ... jamen så er det jo godt du kan ha kaniner ,... selvom der nu ikke er den store forskel å en indekat og en kanin ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet