fredag den 17. juli 2009

STRIKKEFRONTEN: ..... og Familien

Der kommer ikke meget nyt herfra for tiden.

Pokerhajen er kommet hjem medbringende souvenir fra Las Vegas i form af en ekstra slem influenza!
Nej ikke Svine-influenza ..... men slem nok. Og desværre ingen millioner!

Brandmanden holder ferie og vi ordner lejlighed.
Hans første ferie i 2 år- så afslapning er absolut velfortjent.

Filosoffen og Kæresten flytter sammen og han er sat til at rydde op.Det er hans lejlighed der skal rumme de 2 unge. Jeg er glad. De er så dejlige sammen.

Og SiffeSelv ser Tour de France og laver tag over badet.
Nu er Planeten snart færdig*bygget* og det er rart.
Jeg glæder mig til at være fri for håndværkere - selvom vi hygger os og har det sjovt sammen.
.....................................................................................................................................................................

Strikkeriet går fint.
Det Hvide Bomuldstæppe skrider fremad - mit første helt hjemmekomponerede mønster.
Der er ved at være bund i hvidt bomuldsgarn ... men det er der jo råd for ;-)



For ikke at gå helt strikkekold er jeg startet et Lyserødt Bomuldstæppe med bladmønster.
Nemt og lækkert i økologisk bomuldsgarn. Jeg har 18 nøgler og regner med at kunne få et lille tæppe på ca 160 cm ... men hvad ... der er jo osse små mennesker ;-) ... måske en foræring til en lille baby engang?

2 kommentarer:

  1. Så er I alle samlet igen, og bare det er jo dejligt :-)
    Sikke der er gang i dig !

    SvarSlet
  2. jA JEG HAR DET NU BEDST NÅR VI ER PÅSAMME KONTINENT ;-)

    SvarSlet