søndag den 12. juli 2009

Strikkefronten:


Jamen jeg ku' ikke vente -
- så nu er der da slagen op til Ruth's Rosensjal.
Garnet er Kauni - det lå i reolen!


Endvidere er der SOMMERSTRIK på tapetet.
Slumretæppe i hvidt bomuld.
P3,5
Egen opskrift vokser frem gennem fingrene.
Orenburg-Frame-Seads-and-Peas with Strawberry-in-the-mittle
..... for dem der er til Orenburgsjaler...
... med indlagte snoninger.

Blondekanten er strikket på (som Orenburg) ---
--- så når jeg er færdig er jeg færdig.

Ingen montering andet end blokning!

10 kommentarer:

  1. Jamen sikke da du strikker Siffe, utroligt smukke ting der vokser frem i dine hænder syntes jeg. :o)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er osse i gang med rosensjalet. Men det dér tæppe er et helt vidunder.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine tæpper, du får lavet, meget smukke mønstre i både det lyngfarvede og det hvide :-)

    SvarSlet
  4. Dejlige ting du har gang i.
    Det ser meget fint ud dit tæppe, der er på vej.
    Sjalet er bare flot, super farver du har valgt ;)

    Måske mand skulle fordi Ruth,
    det hun har gang i med de små blomster ser også fint ud ;O

    Yt.

    SvarSlet
  5. wauw nogle flotte ting du har gang i Siffe. Rosensjalen har nogle fantastiske farver. Glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  6. suuuuk,hvor er det smukt, dit hvide tæppe! jeg eeelsker at strikke tæpper, men har hidtils mest lavet restetæpper. måske jeg sku til at pröve noget andet.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  7. Tak begge to.

    Det er sjovt at strikke ikke-restegarnstæpper .... jeg plejer jo osse at mikse ... så dette er helt anderledes ;-)

    SvarSlet