tirsdag den 18. august 2009

Mister O'Malley


Nu er han ene killing på Planeten.
Miss Å'Molly er flyttet til sit nye hjem.

Hun var den aktive, fremme i skoene-kat, og skal nok klare de nye udfordringer.

O'Malley er mere laidbacktype.
Han drøner godt nok rundt, men kan som det ses på billedet - sidde stille og blive fotograferet ;-)

Han sover - selvfølgelig - ved siden af mig!

Ellers er der ro igen på Planeten.
Håndværkeren er færdig for i år.
Måske han vender tilbage næste år?

Jeg nyder livet uden håndværkere omkring mig.
Selvfølgelig kom et forventeligt dyk.
For mig mentalt.

Det blir strikket væk!

Jeg venter på pakkeposten med garn fra Lisette fra Garnbutik.dk
- som desværre lukker.
Selvfølgelig er det Kauni jeg har købt.
Hvad ellers?

5 kommentarer:

  1. eejjj, hvor er han dog söd! glæder mig til at se nye strikkerier fra din hånd.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Han er da rimlig kær ud :-)
    Hvor er det dejligt du kan strikke dig op og ud .

    SvarSlet
  3. Ja han er kær ;-)

    ... og der kommer snart strikkenyt fra Planeten ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  4. Nåhhhhhhh - hvor er det en dejlig lille mis! Jeg bliver helt blød indeni, når jeg ser sådan et billede. Hvor er han dejlig!

    SvarSlet
  5. Jens - hvis du mødte ham IRL ville du nok dåne ... sådejlig er han når han ligger hos mig!

    KH Siffe

    SvarSlet