lørdag den 19. september 2009

My Pie are square ....


piearesquare, originally uploaded by siffes.

Dette er Elizabeth Zimmermanns originale mønster fra *Knitting Around*.
Et sjal der er rundt bagpå - som en halvcirkel - og med 2 forstykker der er *firkantet* - hvi man forstå det ?
Mønstret er godt .... men men men GARNET!!!
Farveskiftende KAUNI passer altså ikke helt. Så jeg ender nok med at trevle op .... igen. Godt at GARN kan genbruges.
Jeg skal bare finde et godt mønster ;-)

Jeg tror jeg skal finde et godt ensfarvet garn (måske KAUNI?:-)) til dette mønster .... og sætte Lacemønster ind i halvcirklen.

4 kommentarer:

  1. dejligt lækre ting du har på dine pinde. synes de rosa farveskift er nydelige, men kan da alligevel fölge hvad du mener med at det ikke rigtigt passer til det mönster.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Siffe, for pokker da...
    For kort tid siden Googlede jeg på anjoe.legehus, og et af de viste var fra din blog, hvor du bragte et par af "mine" comics. Det tilbage i september 2008, og da jeg nu var der, gensås nogle af dine andre indlæg! Grebet blev jeg af dine skriverier den 14. september, og frydes over, hvor langt videre du er kommet på blot et år!

    Siffe, for pokker da, du er skisme oversej, og hvor har du fortjent hvert og et fremskridt ;-)

    SvarSlet
  3. Ja Frida netop min tanke ;-) jeg er vild med farvernemen vil finde andet mønster ;-)

    SvarSlet
  4. Kære Anjoe ... pudsigt nok var jeg *tilbage* og læse fra 2208 og kan selv se de syvmileskridt der er forløbet!
    Lækkert ;-)
    Tak for dine søde ord.

    KH Siffe

    SvarSlet