torsdag den 28. januar 2010

SiffeService:


Nu fåes denne dejlige længe ønskede bog for 60,-kr i Netto.
Med i kurven røg sørme osse en bog om fugle.
En masse nyttig viden og bl.a. en *opskrift* på fuglekasser.
Mit næste projekt!

Hvorfor er der så stille på Planeten? ... kan jeg næsten høreder spørges.

Tja ... det er Januar, det er mørkt, der skrues op for varmen og ned for virken.
Jeg er kommet igang med at læse igen.
Kun et par dage ... men hvilken fryd.
Jeg læser/genlæser mine krimier .. og holder strikkepause imens.

Jeg laver mine daglige Art Journal ... med fryd.
Jeg nyder at finde mit eget udtryk og via iHanna.nu surfe rundt i denne ArtJournal kreative verden.
Hun har mange inspirerende link, samt egne ideer og en virketrang der smitter.

Også er jeg begyndt på et Crazy Quilt-Tæppe i mørke uldrester.
Det syes på min *nye* symaskine - k'bt lige før jeg blev syg og endnu ikke brugt. CeazyQuilt er en god måde at indvie den på.
Det vises når det er længere fremme i processen.

Jeg er påvirket af mørket.Men har det forbavsende stille i hovedet. Alle tankerne er nu sådan at de melder sig een ad gangen og ikke i det tankemylder der har præget mig i årevis.
Stilheden nyder jeg.
Mens jeg ser på fuglene på mit foderbrædt.

Igen i år er jeg med i den Store Vinterfugletælling 2010
I år er den store flagspætte en flittig gæst.
Du kan stadig nå at være med ;-)

2 kommentarer: