torsdag den 4. marts 2010

Her er min nye Fladskærm!

minnyefladskærmluii

Ja her sidder *den* så!

Luii forfremmet til Fladskærm!

Plusli blev Luii min flotte røde 2-årige hankat urenlig, stille og småtissede blodigt urin.

Afsted til dyrlægen!

Fuldbedøvelse

Tømning og skylning af en fuld blære

Forskellige prøver og undersøgelser af blod og urin.

Medicin mm

…. og WUPTI så har man en ny FLADSKÆRM!

Altså det SKULLE ha blevet til  en fladskærm. For der røg hele opsparingen der skulle ha givet Planeten et nyt udsyn til verden!

Dyrlæger er sgu dyre ,-)

Nå men nu er Luii i bedste velgående – dog en anelse fornærmet over at *THE BALLS* er klippet samtidig.

Fladskærmen kommer nok hvis den skal.

Gid han må leve længe for den pris!

4 kommentarer:

  1. Ved du hvad? De der fladskærme er lidt opreklamerede. Det er meget bedre med en rask kat. Fjernsyn kan du nok se alligevel.

    SvarSlet
  2. Ja - og han har det godt igen ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Jeg er enig med Lene, at fladskærm er langt bedre end tv.

    SvarSlet
  4. Tak Maria Jane .... møske ved du at *fladskærmen* ikke blev rask af indgrebet? Desværre måtte han aflives ugen efter da han stadig var rigtig syg med mange smerter.
    Men det ved man jo når man vælger at ha dyr. De koster nu engang noget. Han er MEGET savnet både af mig og hans lille Katteven der stadig går og kalder.
    Luiii var en snakkende kat kat der med lyd fortlate mig sin mening om livet.
    En dejlig kat.
    KH Siffe

    SvarSlet