mandag den 15. marts 2010

Jeg er lidt forelsket ;-)

I dag lykkes tingene åbenbart …. eller osse har jeg bare fået forår i brystet ;-)

I dag var det NEMT at ringe til Revisor og få en snak.

Få tilsagn om hjælp til  at klare SKAT’s venlige forårshilsen.

Måske er det i dag jeg skal købe ny bil?

Selvom det er mandag ;-)

Hjortedræberen er ved at uddø.

Den brøler på sidste vers efter bilsynet i fredags.

Den var nu hyggelig så længe den holdt. En “ drengedrøm” kan den vel kaldes? (… amn taler jo sjældent om pigedrømme vel?)

Nu må *fornuften* tage over.

Jeg er lidt forelsket i en Suzuki Wagon R

getpic.aspxBilledet er fra Bilzonen

3 kommentarer:

  1. Hej Siffe

    Det er også en dejlig bil. Vi havde en, dengang jeg tog kørekort.

    Knus
    Inge, Jerlev

    SvarSlet
  2. Miri - Ja ...

    Inge - Det lyder da rigtigt godt;-)

    KH Siffe

    SvarSlet